verkope en verkoop - opleiding en tegnieke 'n gratis gids tot die verkoop van metodes, verkope tegnieke, verkoop modelle, verkope prosesse, verkope opleidingsprogramme en verkope opleidingsverskaffers, en verkope opleiding spesifikasie sjabloon Verkoop is 'n wonderlike beroep wanneer eties benader, konstruktief en hulpvaardig. Gelukkig veel ontwikkeling verkope teorie neem hierdie positiewe rigting. Die oorsprong van die woord "verkoop" 'n nuttige herinnering aan sy suiwerste sin. Verkoop 'n wye onderwerp, wat baie verkoop metodes, verkope teorieë, modelle en verkope opleiding metodes. Dit verkope opleiding gids poog om die hoofgedagtes van die professionele verkope veld op te som. Jy kan hierdie inligting gebruik as 'n self-onderrig hulpmiddel om jou eie verkope vaardighede te ontwikkel, om ander te leer, of om jou te help identifiseer en te kies wat geskik is verkope opleidingskursusse programme en verskaffers vir jouself, vir jou span of vir jou verkope organisasie. verkope en verkoop indeks - verkope terminologie, verkoop geskiedenis, teorieë, metodes inleiding - verkope opleiding en verkoop metodes, tegnieke, vaardighede Let daarop dat hierdie webblad is 'n historiese oorsig van verkope opleiding en verkoop teorieë en modelle, asook 'n opleiding gids. Natuurlik 'n paar van die ouer tradisionele verkope tegnieke en voorbeelde hoef aan te pas vir die moderne wêreld. Moderne besigheid en verkoop moet etiese wees. gesamentlike en deernisvol is, selfs liefdevolle. wat is 'n belangrike aspek van die wonderlike (en na my mening onverbeterlike) Koop Fasilitering metode. Dit gesê, baie van die ou strukture en beginsels van die hande verkoop het uitstekend gevaar met 'n bietjie gedink en aanpassing - selfs die alternatiewe naby / leidende vraag - wat nuttig binne Koop Fasilitering geïnkorporeer kan word (weer in my persoonlike mening en ervaring) waar 'n vooruitsig kan baat vind by die sien van die probleem van twee of drie belangrike verskillende perspektiewe. Byvoorbeeld: ". Is dit makliker vir jou om te kyk na hierdie kwessies voor of na die beplanning rondom" of "Is dit beter vir die raad 'n voorlegging hieroor gegee word, of is die stelling beste gesirkuleer vooraf in 'n vraestel. " Die punt is die vraag of die vraag of tegniek is nuttig en om die proses betrokke (vir die koper - nie net vir jou), eerder as om die vraag of die tegniek self is aanvaarbaar of nie. Die verkope tegnieke en verkoop idees hier al effektief op 'n stadium was. Baie van hulle is nog steeds algemeen gebruik. Dink na oor wat jy verkoop, die mark wat jy verkoop in die mense wat jy ontmoet in die verkoop proses, en gebruik wat sal jou help om te verkoop beter. As jy die bestuur van verkope mense, die beste resultate kom algemeen as jy toelaat dat verkope mense om te werk aan hul sterkpunte; in 'n manier wat natuurlik vir hulle. Verkope van nuwe tegnieke, verkope opleiding en verkoop metodes word voortdurend ontwikkel. Hierdie gratis verkope opleiding afdeling dek verkope en die verkoop proses van die begin is deur die mees moderne verkoop tegnieke en idees. Sien byvoorbeeld Sharon Drew Môre se koop Fasilitering ® verkoop metodes. Koue roeping. en onderhandeling. Verkope en verkoop terme en vroeë verkope en verkoop teorieë verskyn eerste in hierdie artikel; Die mees gevorderde verkope metodes en idees is aan die einde van die artikel. Terwyl vroeë verkope prosesse nog 'n paar nuttige tegnieke en beginsels, suksesvolle verkoop vandag bevat staatmaak op moderne verkoop met behulp van samewerking, fasilitering en vennootskap. Wenke oor die keuse van verkope opleidingsverskaffers, verkope opleidingsprogramme, verkoop kursusse en verkope bestuur opleiding is in die afdeling verkope opleiding. Suksesvolle verkoop vereis ook dat die produk of diens is van geskikte gehalte vir sy teikenmark, en dat die verkoop van maatskappy neem goeie sorg van sy kliënte. Daarom is dit nuttig vir die koop persoon (of enigiemand anders in die besigheid vir die saak) om te werk vir 'n professionele, goeie gehalte organisasie. Produk ontwikkeling, ontwerp en produksie, dienslewering, en die integriteit van organisasie die verkoop van maatskappy se is ook noodsaaklik vir 'n suksesvolle verkoop, en tipies is buite die formele beheer van die verkope persoon, vandaar die rede waarom interne verkope is 'n toenemend belangrike aspek van die moderne verkope rol. Doeltreffende verkope mense is tolke en vertalers (en toenemend opvoeders te) wat die komplekse stelsels van die aankoop organisasie en die verkoop organisasie kan in staat stel om saam te werk vir die voordeel van beide. voorbeelde van hoe om te verbeter jou verkope vaardighede, prosesse en verkope opleiding Daar is baie maniere om jou kennis te bou en vaardighede in die verkoop en besigheid. Wees selektief wanneer die keuse van verkope opleiding - sien die wenke vir die kies van verkope opleidingsverskaffers, verkope opleiding metodes, kursusse en programme. Afgesien van verkope opleidingskursusse hier is 'n paar goeie voorbeelde van ander verkope verbetering konsepte en leermetodes en hulpbronne. 1. Vind Nudge teorie - dit is 'n kragtige konsep om te verstaan hoe mense dink en te besluit, en verduidelik die betekenis van indirekte nie-druk ingrypings - in teenstelling met direkte metodes druk. Hierdie metodologie is veral nuttig in verkope en bemarking, en onderhandeling te. 2. Sien Sharon Drew Môre se koop Fasilitering ® metode - gevorderde idees in verkope en verkoop. Lees merkwaardige denke Sharon Drew Môre se en tegnieke in 'Dirty Little Secrets' haar boeke en 'Koop fasilitering. Haar idees is baie progressiewe in vergelyking met die meeste ander verkoop teorieë, en kan die manier waarop jy verkoop omskep en dramaties verhoog die resultate wat jy bereik. Die filosofie en fasiliterende metodes fokus op die verkoop, maar dra baie goed om alle verhoudings en kommunikasie, byvoorbeeld die bestuur van, afrigting - selfs ouerskap. sien newsalesparadigm 3. Aflaai en lees die gratis eboek Die spel van Besigheid deur Paul Gorman - 'n wonderlike praktiese gids tot sakesukses van 'n voorste besigheid denker. Paulus se boek sluit moderne verkoop en strek tot 'n volledige pakket van entrepreneuriese metodes en idees. Met dankbaar erkenning aan Paulus Gorman. 4. Aflaai en lees 'n ander wonderlike gratis eboek - Business oorlewing en Prosperity Gewaarborgde - 'N uitstekende, baie behulpsaam, praktiese en bemoedigende gids tot die oprigting van 'n nuwe besigheid, of die verbetering van 'n bestaande een - (let dit is 'n 15MB pdf lêer) - met dankbaar erkenning aan Paulus Hurst. 5. Sien Ari Galper se idees oor koue roeping. een van die grootste uitdagings vir verkope mense en verkope organisasies. Ari Galper se "ontsluit die spel ® "-program Is 'n nuttige en konstruktiewe verkoop benadering vir die moderne era. 6. Aflaai en lees die pragtige gratis eboek - Danksy die krag van raadplegende verkoop - 'n uitstekende gratis 200 bladsy ebook (560kB pdf) deur Rich Grehalva op moderne metodes vir verkope - met dankbare erkenning aan Rich Grehalva. Daar is baie meer goeie moderne etiese verkope opleiding en ontwikkeling stelsels daar buite. As jy ervaring van 'n goeie moderne verkope opleidingsprogram of produk, of 'n besonder effektiewe verkoop konsep gehad het laat weet my asseblief. Businessballs nie 'n kommissie van die verskaffers en skrywers ontvang vir die aanbeveling van die verkope metodes en teorieë te sien in hierdie verkope opleiding gids. Amazon boek kommissie gaan na die bestuur van die webwerf, baie dankie. Woordelys van verkope en verkoop terme Hierdie lys is nie volledig nie, en is nie bedoel om 'n endossement van enige van hierdie tegnieke of terme wees. Sien die kennisgewing aan die voet van die bladsy. begeleiding besoek / begeleiding verslag - wanneer 'n bestuurder of toesighouer of afrigter vergesel 'n sales persoon, terwyl die werk op die gebied verkope, gewoonlik terwyl die vergadering vooruitsigte of kliënte. Tipies sal die bestuurder 'n begeleiding besoek verslag voltooi oor die prestasie van die verkope persoon, wat bespreek sal word, en geskikte opvolgaksies of opleiding ooreengekom. rekening - 'n kliënt, gewoonlik 'n besigheid-tot-besigheid organisasie; 'n groot rekening is 'n groot organisasie; 'n nasionale rekening is 'n kliënt met takke of plekke wat 'n landwye dekking, wat tipies vereis spesiale pryse en senior verkope aandag uitmaak. aktiewe luister - term wat gebruik word om 'n hoë vlak van luister vermoë en metode, waarin die verkope persoon aktief poog om te verstaan hoe die spreker voel, en wat hul sake is, waarin die tipe luister strek veel verder as algemene onoplettend luister beskryf. Wat verband hou met empatie en beginsels van die werwing te verstaan voordat jy probeer om te verstaan Stephen Covey se. toegevoegde waarde - die element (e) van die diens of produk wat 'n sales persoon of verkoop organisasie bied, wat 'n kliënt is bereid om te betaal vir as gevolg van die voordeel (e) verkry. Toegevoegde waardes is 'n werklikheid en beskou; tasbare en nie-tasbare. 'N Goeie, betroubare, eerlike, kundige, ingeligte verkope persoon 'n baie belangrike deel van toegevoegde waarde die verkoop organisasie, soos waargeneem deur die kliënt, indien nie deur die verkoop organisasie. voordeel - die aspek van 'n produk of diens wat dit beter as 'n ander maak, veral die een in-situ of dié van 'n mededinger. reklame / advertering en promosie / AP - die gebruik van 'n maatskappy te publiseer en te posisioneer om sy produkte en dienste aan sy uitverkore marksektore metodes, insluitend produk bekendstellings, beeld en merk gebou, pers en openbare betrekkinge aktiwiteite, merchandising (ondersteuning en bevordering van die produk in die kleinhandel en groothandel winkels), spesiale aanbiedings, genereer lei en navrae, en aansporing verspreiders en agente, en waarskynlik verkope mense. AP metodes word soms beskryf as bo-die-lyn (media adverteer soos radio, TV, teater, koerante, tydskrifte) of onder-die-lyn (metodes of materiaal nie-'media' soos brosjures, direkte-pos, uitstallings , telemarketing, en PR); advertensie-agentskappe in die algemeen ontvang 'n kommissie (afslag 'kick-back') van bo-die-lyn media dienste, maar nie van onder die lyn dienste, in welke geval, indien gevra om te reël enige sal poog om 'n winsopslag by te voeg. Sien die bemarking bladsy. aanstelling - 'n persoonlike verkope besoek aan 'n vooruitsig, gewoonlik gereël per telefoon. Sien die aanstelling proses. voordeel - die wins (gewoonlik 'n tasbare koste, maar kan ontasbare wees) wat toeval aan die kliënt van die produk of diens. koper - meestal beteken 'n professionele aankoop persoon in 'n besigheid; kan ook beteken 'n private verbruikers. Kopers is gewoonlik nie groot besluitnemers, dit wil sê, wat hulle koop, wanneer en hoe hulle dit koop, en hoeveel hulle betaal word vir hulle deur die besigheid waarvoor hulle werk. As jy verkoop 'n roetine herhaal voorspelbare produk, veral 'n verbruikbare, dan kan jy ook in staat wees om jou handelinge beperk tot kopers; As jy verkoop 'n nuwe produk of diens van enige betekenis, sal kopers is geneig om op te tree as beïnvloeders op die meeste. Sien besluitnemers, en die bladsy te koop tegnieke. koop fasilitering ® - Ook bekend as fasiliterende koop, oor die algemeen toegeskryf (en geregistreerde) om verkope guru Sharon Drew Môre. Uiters gevorderde vorm van persoonlike verkope, waarin die sentrale etos is een van 'help organisasies en kopers te koop, nie verkoop hulle. Sien samewerking en vennootskap verkoop aan die einde van die artikel. koop sein - 'n koop sein is 'n opmerking van 'n vooruitsig wat daarop dui dat hy die verbeelding aan watter mate die koop van jou produk of diens. Die mees algemene koop sein is die vraag: "Hoeveel is dit" Ander is vrae of kommentaar soos: "Wat kleure kom dit in", "Wat is die lood-tyd?", "Wie anders wil u voorsien?", "Is aflewering gratis?" "Het jy dit self gebruik?", En verbasend, "Dit is te duur." koop warmte - gedrags-, nie-verbale en ander tekens dat 'n vooruitsig hou van wat hy sien; baie positief uit die oogpunt van die verkope persoon, maar nie 'n uitnodiging om reguit spring na die sluiting. noem / noem - 'n persoonlike aangesig tot aangesig besoek of telefoonoproep deur 'n sales persoon om 'n vooruitsig of kliënt. Ook verwys na 'n verkope oproep (vir enige verkope besoek of skakel kontak), of koue oproep (in die geval van 'n eerste kontak sonder inleiding of skriftelike kennisgewing). inbelsentrum - ook bekend as 'n kontak sentrum (VSA = senter) - 'n afdeling vir uitgaande en / of inkomende (uitgaande / inkomende) telefoonoproepe na / van kliënte, wat algemeen nou uit te brei na kommunikasie ook e-pos as nuttig vir kliënte diens, maar nie uit te brei om e-pos bemarking. , Of albei - inbelsentrums kan hoofsaaklik reaktief (inkomende) of proaktiewe (wat telemarketing, Telesales, en navorsing uitgaande) wees. Inbelsentrums kan in die huis, wat deel uitmaak van die diens organisasie, of 'n eksterne, effektief 'n kontrakteur of 'n agentskap wees. Die meeste moderne in-huis of langtermyn buite afkomstig inbelsentrums is effektief kliëntediens-sentrums of departemente, met personeel opgedra aan Telesales en kliëntediens aktiwiteite. Ander tipes inbelsentrum aktiwiteite en bedrywighede kan meer bekommerd te wees met 'n kort termyn Telesales, telemarketing of marknavorsing veldtogte. Begin goed 'n oproep / inbelsentrum is 'n wonderlike funksie. Begin swak inbelsentrums is 'n nagmerrie vir sy personeel en kliënte. Sedert die 1990's toe die inbelsentrum funksie is de-menslike kwaliteite en obsessief koste gedryf word deur baie groot maatskappye die nagmerrie scenario grootliks van toepassing. Sommige noem / kontak sentrums is nou so 'n groot sake-eenhede wat hulle waarborg dat 'off-geschraagd (uitgekontrakteer aan lande met 'n laer koste), wat oor die algemeen is gelykstaande aan korporatiewe eie-bek-skiet op 'n werklik groot skaal. 'N Oproep sentrum wat inherent strafbaar met kliënte ontstel as gevolg van onvoldoende vlakke van empatie kliënt en diens is heel natuurlik heeltemal self-defeating. personeelomset is verrassend 'n groot uitdaging in inbelsentrums. doek / werwing - koue-roeping persoonlik by die vooruitsig of meer algemeen nou per telefoon, in 'n poging om 'n afspraak te reël of aanbied van 'n produk, of om inligting in te samel. naby / afsluiting - die voorlaaste stap van die "Sewe Stappe van die verkoping 'verkoop proses, wanneer in wese die verkope-persoon moedig die vooruitsig om te sê ja en teken die orde. In vervloë kundigheid 'n sales persoon se dae is byna uitsluitlik gemeet deur hoeveel sluit hy geweet. Dank die Here vir evolusie. Sien die vele voorbeelde van sluit en sluiting tegnieke in die afdeling Sewe Stappe, maar moenie verwag om die bokkie enige koper vandag sy sout werd is, en met behulp van 'n mens kan selfs kry jy gegooi uit sy kantoor. Gebruik met groot sorg. geslote vraag - 'n vraag wat oor die algemeen 'n ja of nee antwoord, of 'n ander kort antwoord van net twee moontlike opsies vra, in vergelyking met vrae oop, wat tipies begin met wie, wat, waar, wanneer, ens en wat geneig is om baie te nooi meer antwoorde. koue roeping - tipies verwys na die eerste telefoonoproep gemaak om 'n voornemende kliënt. Meer ongewoon hierdie dae, kan koue roeping ook verwys na 'n beroep van aangesig tot aangesig vir die eerste keer sonder 'n afspraak by kommersiële beloftes of huishoudings. Koue roeping is ook bekend as werwing, telefoon werwing, prospektering, telefoon prospekteer, en nog baie meer tradisioneel in die geval van verbruikers deur-tot-deur verkoop as 'deur-klop. Sien die koue roeping bladsy. samewerking verkoop - ook bekend as gesamentlike verkope en fasilitering verkoop - baie modern en gesofistikeerd, waarin verkoper werklik saam met koper en koop organisasie aan die koper koop help. 'N logiese uitbreiding na 'n strategiese "of" oopplan' verkoop. Sien samewerking en vennootskap verkoop aan die einde van die artikel. kommoditeite / commoditised (produkte en dienste) - gewoonlik 'n term gebruik om produkte wat volwasse in ontwikkeling is beskryf, vervaardig en verkoop in groot skaal, wat min of geen uniekheid tussen variasies van verskillende verskaffers; hoë volume, lae prys, lae winsgrens, de-geskoolde ( "gemak" in verbruik, aansoek, installasie, ens). Tradisioneel termyn die "goedere" is van toepassing op die "kommoditeite markte", wat handel en stel pryse vir basiese kommoditeite soos koffie, graan, olie, ens, maar in 'n meer generiese verkope en verkoop sin die term 'commoditised' verwys na 'n produk ( en waarskynlik 'n diens) wat massa-geproduseer, wyd beskikbaar, maklik om te maak, de-mystified, en vereenvoudigde geword; al wat amper altyd verband hou met 'n verlaging in koste, pryse en winsmarges, en wat ook 'n massiewe implikasies vir die verkope verspreiding model en metodes vir die neem van die produk of diens te bemark. Commoditised produkte is oop vir massa-mark en grootskaalse verkope verspreiding metodes en modelle, in teenstelling met gespesialiseerde of hoë-kompleksiteit produkte, wat geneig is om nader kliënte ondersteuning en groter kundigheid en advies op die punt van verkope en installasie vereis, en ingebruikneming en aansoek, indien toepaslik. 'N Elektriese battery flitslig is 'n commoditised produk wat vrylik beskikbaar is, by mededingend lae prys,' off-the-shelf "te eniger supermark (of via die internet); terwyl 'n holografiese projektor is slegs beskikbaar via 'n gespesialiseerde verskaffer, teen relatief hoë koste en winsmarge, potensieel sonder 'n soortgelyke kompetisie produk, en vereis 'n aansienlike mate van tegniese advies en ondersteuning, en moontlik gebruikersvriendelik opleiding. Net so, 'n mikrogolfoond is 'n commoditised produk, wyd beskikbaar, goedkoop, off-the-self uit 'n winkel (of via die internet); terwyl 'n geïntegreerde kommersiële kombuis is 'n gespesialiseerde stelsel, wat vereis dat 'n hoë vlak van verkope en verkope kundigheid, ondersteuning en installasie. Commoditised produkte te verkoop deur die miljoene; gespesialiseerde produkte kan slegs verkoop in honderde of minder. Alle verbruikers produkte en dienste word commoditised met verloop van tyd. Feitlik al B2B produkte en dienste word commoditised met verloop van tyd. Colour TV se goedkoper as wat hulle was dertig jaar gelede omdat hulle commoditised geword het. Dieselfde kan gesê word vir selfone, huis sekuriteit stelsels, rekenaars, selfs motors is besig om werklik commoditised. In ons leeftyd dalk so sal huise en geboue. toegewing - wat in die konteks van onderhandeling, wanneer dit verwys na 'n aspek van die verkoop wat 'n werklike of vermeende waarde het, wat weggegee of toegegee deur verkoper (meer gewoonlik) of die koper. Een van die fundamentele beginsels van verkope onderhandeling is nooit weggee 'n toegewing sonder om iets in ruil - selfs 'n klein toename in verbintenis is beter as niks. Sien die onderhandelingsproses deel. raadplegende verkope (konsultasie verkoop) - deur verskeie verkope ghoeroes ontwikkel deur die 1980's deur David Sandler onder andere, en beoefen wyd vandag, raadplegende verkope was 'n stap in die rigting meer samewerking met, en betrokkenheid van die koper in die verkoop proses. Sterk gebaseer op ondervraging wat daarop gemik is besig om nuttige inligting. verbruiker - in die konteks van die verkoop van 'n verbruiker verwys tipies na 'n private of persoonlike kliënt of gebruiker, in teenstelling met 'n besigheid of organisasie, of handel kliënt. Veral sien ons hierdie kwartaal in die akroniem B2C, wat 'n besigheid-tot-verbruiker 'beteken, wat die aard van die besigheid waarin die transaksie en verhouding is tussen 'n besigheid en 'n private' binnelandse 'n kliënt beskryf. 'N Huishouding versekeraar, of 'n eiendomsagent, is voorbeelde van B2C verkope organisasies. Retail is uit die aard verbruiker besigheid. 'N vakansie maatskappy is 'n B2C besigheid. B2B beskryf 'n besigheid-tot-besigheid '- wat handel en verkoop tussen besighede. kliënt - gewoonlik beteken dat die koper, organisasie, of verbruiker na die veiling. Voor die koop word gewoonlik na verwys as 'n vooruitsig. kliënt verhouding bestuur (CRM) - CRM is nou 'n algemeen gebruikte term om die proses van die bestuur van die hele verkoop proses binne 'n departement of organisasie te beskryf. Gerekenariseerde CRM-stelsels in staat stel bestuur van perspektief en kliënte besonderhede, kontak, verkope geskiedenis en rekening ontwikkeling. Bekende voorbeelde van CRM gerekenariseerde stelsels is Sage se ACT. wat beweer (soos op 2006) om die wêreld se mees gewilde CRM stelsel, en Front Range se goudmyn wees. Hoof elemente van 'n CRM-stelsel (of strategie, aangesien die term word gebruik om die proses en metodologie asook beskryf as die sisteem) is: samestelling en organisasie van data (vooruitsigte, kliënte, produkte, verkope, geskiedenis, ens) beplanning, skedulering en die integrasie van die kliënt ontwikkeling aktiwiteite en kommunikasie ontleding en verslagdoening van alle verkope aktiwiteite en data Goeie CRM strategie en stelsels is oor die algemeen nodig is vir moderne organisasies van enige skaal beskou as effektiewe beplanning en implementering van verkope in staat te stel (en tot 'n mate bemarking) aktiwiteite. siklus - sien verkope siklus. deal - algemene sake omgangstaal vir die koop of verkoop (ooreenkoms of reëling). Dit is eerder 'n volksmond term so vermy dit in 'n ernstige maatskappy soos dit ligsinnig en onprofessionele kan klink. besluitnemer - 'n persoon in die vooruitsig organisasie wat die krag en begroting gesag in te stem tot 'n verkope voorstel het. Op van die mees algemene foute deur verkope mense is om te probeer om te verkoop aan ander as 'n ware besluitnemer iemand. Vir enigiets anders as 'n roetine-herhalende volgorde, die enigste twee mense in 'n organisasie van enige grootte wat werklike besluitnemers vir beduidende verkope waardes is die uitvoerende hoof / direkteur / president, en die finansiële direkteur. Almal anders in die organisasie is oor die algemeen werk binne vasgestelde begrotings en kontrakte voorsiening, en sal byna altyd nodig om groot aankope besluite verwys na een of albei van die bogenoemde mense. In baie groot organisasies, mag funksionele direkteure goed wees besluitnemers vir beduidende verkope wat verband hou net aan aktiwiteite hul eie funksie het. Sien invloed uitoefen. aflewerbare (s) - 'n aspek van 'n voorstel dat die verskaffer pleeg te doen of aanbod, gewoonlik en verkieslik duidelik meetbaar. demonstrasie / 'demo' / 'dem' - die fisiese aanbieding deur die verkope persoon by die vooruitsig van hoe 'n produk werk. Oor die algemeen gratis op die vooruitsig, en gewoonlik uitgevoer op 'n perseel die vooruitsig, maar kan wees by 'n ander geskikte plek, bv. 'n uitstalling, of op 'n perseel die verskaffer se. demografie - die studie van, of inligting oor, mense se leefstyl, gewoontes, bevolkingsverskuiwings, besteding, ouderdom, sosiale klas, indiensneming, ens in terme van die beslag en koop die publiek; enigiemand verkoop aan die verbruikersektor sal beter deur die begrip van toepaslike demografiese inligting te doen. dissipline - binne die konteks van 'n organisasie dit is soortgelyk aan funksie, dit wil sê werk rol, hoewel 'n dissipline meer algemeen kan verwys na 'n vermoë of verantwoordelikheid, byvoorbeeld 'n finansiële dissiplines, of 'n kliënt diens dissiplines, of 'n tegniese ondersteuning dissiplines '. Dissipline kan natuurlik beteken afsonderlik 'beheer', ander of jouself, wat is beslis relevant vir verkope en verkoop, maar nie die rede vir die insluiting daarvan in hierdie woordelys. In besigheid-tot-besigheid verkoop van 'n komplekse strategiese aard na dissiplines (vermoëns en verantwoordelikhede) kan help om die verskillende maniere waarop mense geraak word deur 'n verandering of stelling, wat oor die algemeen die verkoop van 'n produk of diens vergesel verken. verspreiding / verkope verspreiding - die metodes of roetes waarop produkte en dienste word geneem om te bemark. Verkope verspreiding modelle is baie en verskillende, en is voortdurend aan die verander en nuwes te ontwikkel. Verstaan en stigting van die beste verkope verspreiding metodes - roetes te bemark - is noodsaaklik aspekte van die bestuur van enige verkope organisasie, en 'n sakeonderneming te. Verkope verspreiding moet pas by die produk en diens, en die eindgebruiker mark, en die model sal normaalweg gedefinieer word deur hierdie faktore, ook beïnvloed deur tegnologie en sosiale tendense. Byvoorbeeld, commoditised massa-mark verbruikers produkte - is (FMCG vinnig bewegende verbruikersgoedere, huishoudelike electricals, ens) in die algemeen versprei via massa-mark verspreiding verbruiker metodes, veral supermarkte, maar ook toenemend die internet. 'N Les in die verandering van verkope verspreiding modelle, en die behoefte aan vervaardigers en verkopers te verwag veranderinge word in die skakel van verkope boek en CD-verkope van winkel verspreiding na webwerwe, met die gevolglike ondergang van baie kleinhandelaars in dié sektore. Toekomstige veranderinge in verkope verspreiding sal sien byvoorbeeld musiek oordrag toenemend via online afgelaai, dus 'n bedreiging wat betrokke is by of afhanklik fisiese verskeping van produkte. B2B (besigheid-tot-besigheid) verkope verspreiding modelle het hul eie vorm, weer afhanklik van produkte en dienste, markte kliënt, tegnologie, plus ander invloede soos ekonomiese tendense, omgewings - en wetgewende uitwerking, ens Voorbeelde van B2B verkope verspreiding modelle is franchise, direkte verkope kragte (diens), direkte verkope kragte (verkope agente), telefoon verkope (call-sentrums, uit-gebonde en in-gebind), die internet (aanlyn webtuiste besighede), verspreiders (onafhanklike handelaars wat produkte en dienste te voer van ander manufactuerers en 'skoolhoofde'), en kanaal vennote en vennootskap reëlings (algemeen in telekommunikasieverkeer en IT sektore). empatie - die begrip van hoe 'n ander persoon voel, en tipies weerspieël dit terug na die ander persoon. Die vermoë om te voel en empatie te toon is sentraal tot die moderne verkoop metodes. Sien die Empatie bladsy. Sien ook NLP (Neuro-Linguitsic Programmering). etiek / etiese verkoop / etiese sake - dit sal nie verskyn het in 'n verkoop woordelys 'n paar jaar gelede, want die lyn tussen reg en verkeerd was 'n myl breed. Om sekere leiers en maatskappye dit is nog steeds, hoewel geleidelik, stadig besigheid en verkoop steeds meer beskaafde. Eerlikheid, moraliteit en sosiale verantwoordelikheid is nou noodsaaklik elemente in enige effektiewe verkoop metode, en vir enige volhoubare besigheid. In die lente gelaat 2008 iemand 'n boodskap op my antwoordapparaat. Die persoon het gesê hy was uit 'n sentrale regering, besig met 'n "beleid stuk" oor e-leer, en kon ek vir hom 'n oproep terug. Ek behoorlik genoem terug. Na 'n paar systappe, die 'verkoper' uiteindelik duidelik dat die doel van die kontak was om te verkoop vir my 'n advertensie in 'n gids, vermoedelik geëndosseer of goedgekeur deur 'n "staatsdepartement". Dit is 'n goeie voorbeeld van onetiese verkoop, en onetiese besigheid ook, want die verkoper is duidelik na 'n maatskappy script en stel taktiek wat ontwerp is om te mislei. Onetiese besigheid en verkoop nog altyd verkeerd was, maar deesdae hulle dra veel groter risiko's vir diegene wat sleg gedra. Verbruikers is wyser en beter ingelig. Authories en die howe is minder verdraagsaam en meer senstitive om oortredings. In alle opsigte vandag swak etiek waarborg persoonlike en besigheid misluk. Sien etiese bestuur en leierskap. Fabs - beskik oor voordele voordele - die verhouding tussen 'n beskrywing van die produk, sy voorsprong bo ander, en die wins verkry deur die kliënt om dit te gebruik. Een van die sentrale as nou eerder voorspelbaar, tegnieke wat gebruik word in die aanbieding stadium van die verkoop proses. funksie - 'n aspek van 'n produk of diens, bv. kleur, spoed, grootte, gewig, tipe tegnologie, knope en knoppe, gizmo en gadgets, klokkies en fluitjies, tegniese ondersteuning, dienslewering, ens voel-voel-gevind - ou-styl oortuigende druk / druk tegniek vir beswaar hantering, dateer terug na die 1980's en waarskynlik vroeër, gebaseer op die verkope-persoon wat 'n reaksie gebou rondom die drie 'n gevoel gevoel gevind 'elemente: "Ek verstaan hoe jy voel / waarom jy voel dat. // Ander kliënte het net dieselfde gevoel / dat. // Maar (of "en") toe. hulle het bevind dat. "die tegniek poog eerste om empatie, dan in die derde fase twee tot beweeg die beswaar in neutrale gebied te vermy direkte een-tot-een (2 persoon, 'moet jy van gedagte verander') konfrontasie, en die skep van 'n kunsmatige gevoel van meerderheid ervaring en opinie, waar in die derde fase van die beswaar kan teengewerk en die voordele versterk met veronderstel grootskaalse bewyse, hulle probeer oortuig van die koper dat hy / sy (indien die versuim om te koop) is geïsoleer en ontneem van die voordele ander geniet. Die metode het beperkte effektiwiteit n geslag of twee gelede, maar nou is die taktiek meestal beledig mense en maak die verkope-persoon lyk soos 'n idioot. gebied - beteken enige plek uit die verkope kantoor. verkope gebied mense of bestuurders is diegene wat reis rondom mense persoonlik ontmoet in die loop van die bestuur van 'n verkope gebied. Om in die veld gebaseer is om te werk aan die grondgebied verkope, in teenstelling met wat kantoorgebaseerde. voorspelling / voorspelling van die verkoop - 'n voorspelling van wat verkoop 'n gegewe tydperk, enigiets van 'n week na 'n jaar sal bereik oor. Verkope bestuurders vereis verkope mense om te voorspel, ten einde data te verskaf om produksie, aankope, en ander funksies waarvan die aktiwiteite moet beplan om verkope vraag te voldoen. Verkope voorspellings is ook 'n noodsaaklike prestasie kwantifiseerder wat hom voed in die algehele besigheidsplan vir enige organisasie. As gevolg van die tradisioneel onbetroubaar en optimisties aard van verkope-afdeling voorspel dit is heeltemal normaal vir die som van verkope alle individuele verkope persone se jaarlikse voorspelling te erg oorskry wat die besigheid werklik beplan om te verkoop. Sien teikens. funksie - in die konteks van 'n organisasie, beteken dit die taak rol of dissipline, bv. verkope, bemarking, produksie, rekeningkunde, kliëntediens, aflewering, installering, tegniese dienste, algemene bestuur, ens Die verstaan van die funksies van mense binne organisasies en krities hul belange en behoeftes, is baie belangrik as jy verkoop aan besighede of ander nie - consumer organisasies. draagtyd - koop draagtyd verwys tipies na die tyd van ondersoek te koop, die verkope siklus met ander woorde, (sien verkope siklus). Bewustheid en monitering van verkope draagtyd / verkope siklus tye is noodsaaklik in verkope beplanning, vooruitskatting en bestuur, vir individue verkope spanne en verkope organisasies. hard kontakte - 'n netwerk termyn (onderskei van 'n sagte kontakte) - 'n harde kontakte kan verwys na lede van die netwerk groepe wie se doel is wedersydse verwysing van verkope vooruitsigte. Sien 'n sagte kontakte en voller definisies in die netwerk situasies van die besigheid netwerk artikel. harde verkoop - aggressiewe kragtige verkope tegniek, gewild in 1960, en sedertdien onder advokate / beoefenaars van outydse eenrigting verkope metodes, met behulp van 'n hoë druk en sinies taktiek aan kliënte mooipraat om te koop. Selde suksesvol en nooit volhoubaar nie. In teenstelling met 'n sagte verkoop ". invloed uitoefen - 'n persoon in die vooruitsig organisasie wat die mag het om te beïnvloed en te oortuig 'n besluitnemer het. Beïnvloeders sal oor die algemeen wees besluitnemers vir verkope relatief lae waarde. Daar is gewoonlik meer as een influencer in enige vooruitsig organisasie wat relevant vir 'n bepaalde koop, en groot organisasies sal beslis 'n paar beïnvloeders. Dit is gewoonlik belangrik om te verkoop aan beïnvloeders asook besluitnemers in dieselfde organisasie. Verkoop aan groot organisasies byna seker vereis dat die verkope persoon doen dit.
No comments:
Post a Comment