Draad: Onttrekking Vrae onttrekking Vrae Onttrekkings - Vrae Klik op die toepaslike skakel hieronder om die antwoord op jou vraag te sien: Onttrekking Status en tydsraamwerke • Wat is die status van my onttrekking? Klik hier. • Het jy altyd aan jou onttrekking tydsraamwerke? Klik hier. Jy kan die status van 'n onttrekking aanlyn kyk deur 'n verslag van myfxcm. Dit is vinnig en maklik! Om jou 'n verslag uit te voer, volg hierdie maklike stappe: Stap 2. Kies die rekeningnommer en tydperk wat jy wil sien. Klik Kry Rapport. Stap 3. Vind die rekening aktiwiteit afdeling van die verslag en soek vir 'n aktiwiteit wat ooreenstem met jou onttrekking versoek. As jy nie 'n aktiwiteit wat ooreenstem met jou onttrekking versoek ingevolge die rekening aktiwiteit Afdeling van die verslag te sien, dan is die onttrekking versoek is nog nie verwerk. Stap 4. Kyk in die posbus vir 'n e-pos met onderwerp, "FXCM - Onttrekking versoek Bykomende inligting nodig & quot; om te sien of ons u gekontak om meer inligting om jou onttrekking verwerk versoek. In sommige gevalle, kan 'n onttrekking nie verwerk totdat ons meer inligting te kry. Die mees algemene redes is: • Onvolledige Onttrekking Form - As jy 'n fisiese onttrekking vorm indien per faks of per e-pos, dan maak seker dat al die vereiste velde volledig of mag wat ons nodig het om meer inligting aan te vra. WENK: Om te verhoed dat die indiening van 'n onvolledige vorm, kan jy die onttrekking vorm aanlyn te voltooi by MyFXCM. Klik hier om te sien hoe. • Verkeerde Onttrekking Metode - Fondse gedeponeer met 'n kredietkaart of debietkaart is beperk tot onttrekkings deur krediet-of debietkaart vir die skoolhoof (aanvanklike) deposito bedrag om die transaksie te verhoed dat as 'n kontant vooraf. Enige addisionele onttrekking bedrag kan gestuur word met behulp van 'n ander onttrekking opsie. Byvoorbeeld, as jy gedeponeer $ 5000 met 'n kredietkaart of debietkaart, jy moet $ 5000 te onttrek om jou oorspronklike kaart voordat versoek om 'n draad of ACH onttrekking. • Bank draad - binnelandse bank drade neem ongeveer 1-2 werksdae en internasionale bank drade neem ongeveer 3-5 werksdae, dikwels minder te kom. • ACH - ACH onttrekkings kan tot 5 werksdae te ontvang, indien nie gouer. • Krediet-of debietkaart - tydsraamwerke sal wissel na gelang van die kredietkaart gemeenskap en in die algemeen te neem tot 5 werksdae om terug na die krediet-of debietkaart gebruik word vir befondsing plaas, maar hulle kan tot een rekening-siklus op u staat verskyn. Het jy altyd aan jou onttrekking tydsraamwerke? 'N oorgrote meerderheid van onttrekkings is dadelik verwerk of binne 1-2 werksdae, maar daar kon wees situasies waar 'n onttrekking versoek nie binne die tydlyn wat ons verskaf is verwerk (hoewel dit nie dikwels gebeur). Soms is daar bykomende inligting wat ons nodig het van julle voor ons jou geld terug kan stuur. As ons meer inligting nodig het, sal ons jou kontak per e-pos dadelik om die bykomende inligting te kry en sal voortgaan met die onttrekking proses so lank as wat jy antwoord binne 5 werksdae. Ek sien nog steeds die fondse in my rekening en dit het meer as 2 werksdae nie, wanneer sal my onttrekking verwerk? Ons sal jou onttrekking so gou as moontlik te verwerk, en in 'n meerderheid van die gevalle kan ons onttrekkings binne 1 -2 werksdae verwerk. Hoe weet ek dat my onttrekking ontvang? Jy kan seker maak jou aanlyn onttrekking is deur die nagaan van jou e-pos inboks vir 'n e-pos met onderwerp ontvang, & quot; My Profiel Onttrekking Versoek & quot ;. As jy jou onttrekking versoek per faks of per e-pos gestuur word, dan kan jy kontak FXCM deur die chat of per e-pos by adminfxcm om te vra of jou onttrekking vorm ontvang. My onttrekking het nog nie gepos terug na my rekening, wat moet ek doen? As dit langer as die tipiese onttrekking keer hierbo uiteengesit is en wat jy nog nie gesien het nie jou onttrekking versoek verwerk, kontak FXCM deur die chat of per e-pos by adminfxcm om te kyk na die status van jou onttrekking versoek. Ons het gepoog om die onttrekking proses so maklik as moontlik te maak. As jy terugvoer om ons te help verbeter, wil ons graag om dit te hoor. Laat weet ons asseblief deur te kliek Post Reply nou. Geredigeer deur OpsEdits; 2012/05/30 by 05:48.
No comments:
Post a Comment