Saturday, 11 November 2017

Verkoop Van 'N Werk - At-Home Of Ander Business Opportunity Hersiene Reël U Van Toepassing Is


Verkoop van 'n werk-at-home of Ander Business Opportunity? Hersiene Reël u van toepassing is Kyk PDF (396,02 KB) As jy verkoop sakegeleenthede, neem hierdie geleentheid om meer oor jou nakoming verpligtinge uit te vind. Die Federal Trade Commission, die land se verbruikersbeskerming agentskap, het die Business Opportunity Reël hersien om dit makliker vir mense om die inligting wat hulle nodig het wanneer hulle dink oor die koop van 'n bizopp te kry. Wat beteken dit vir jou besigheid? Die reël dek nou 'n wyer verskeidenheid van sakegeleenthede, sodat jy kan gedek word, selfs as jy nie voor bedek is. Daarbenewens het die Reël stroomlijnt en vergemaklik die onthullings wat jy hoef te voornemende kopers gee. Wat gedek. Die Business Opportunity reël geld vir kommersiële reëlings waar 'n verkoper uitlok 'n voornemende koper in 'n nuwe besigheid te gaan, die voornemende koper maak 'n vereiste betaling, en die verkoper - uitdruklik of by implikasie - maak seker soorte eise. Voorbeelde van wat gedek word deur die reël sluit werk-at-home geleenthede soos koevert vulsel of handwerk vergadering waar die verkoper bied om terug te koop handelshuis maak van die bizopp koper. Ook gedek: geleenthede waar 'n verkoper sê dit sal die opstel van koper te help of hardloop die besigheid - byvoorbeeld, deur die verskaffing van die koper met kliënte, rekeninge, of plekke om produkte of dienste te verkoop. Raadpleeg die artikel uit te vind of die geleentheid wat jy verkoop is in die definisie. Wat nodig is. As 'n transaksie binne die Reël val, 'n verkoper het drie belangrike wetlike verantwoordelikhede: Jy moet die koper 'n een-bladsy openbaarmakingsdokument gee. En jy moet hierdie dokument voorsien sewe dae voor die voornemende koper onderteken 'n kontrak of betaal geld vir die besigheids geleentheid. As jy 'n verdienste eis te maak, moet jy die voornemende koper 'n aparte dokument wat sê oor die top VERDIENSTE EIS staat vereis deur LAW gee. Jy het om te voldoen aan algemene waarheid-in-advertensies beginsels, insluitende die voorkoms van bedrieglike praktyke. Die Reël uitspel 'n lys van 'n paar "dos" en "moenies." Die openbaarmakingsdokument Ten minste sewe dae voor voornemende kopers 'n kontrak teken of betaal geld vir 'n besigheids geleentheid, het jy vir hulle 'n een-bladsy openbaarmakingsdokument wat vyf belangrike stukke inligting bevat 'n lys te gee. Om dinge eenvoudig vir jou en die koper hou, moet jy die standaard vorm te gebruik. Dit is beskikbaar by business. ftc. gov/businessopportunitydisclosure. Wat doen jy hoef te openbaar op daardie vorm? Die identifisering van inligting. Jy moet 'n lys van jou maatskappy se naam, besigheid adres en telefoonnommer; Noem die verkope persoon se; en die datum waarop jy die dokument aan die voornemende koper het. Regsaksies. Jy moet openbaar of jou maatskappy of sekere sleutel personeel die onderwerp van siviele of kriminele optrede met betrekking tot wanvoorstelling, bedrog, oortreding van die sekuriteite wette, of enige onregverdige of bedrieglike praktyke gewees - insluitend die skending van enige FTC reël - binne die afgelope tien jaar . As die antwoord ja is, moet jy 'n lys van die stappe om die openbaarmakingsdokument heg. Kansellasie of terugbetaling beleid. Jy moet 'n boks te sê as jy 'n kansellasie of terugbetaling beleid. As jy dit doen, jy het om te heg aan die openbaarmakingsdokument 'n verklaring waarin u polis. Verdienste. Jy moet 'n boks te sê as jy het gesê - of geïmpliseer - hoeveel geld 'n voornemende koper kan verdien. As jy het, moet jy heg 'n verdienste eisestaat na die bekendmaking dokument. Verwysings. Op die openbaarmakingsdokument, moet jy 'n lys van kontakbesonderhede vir ten minste 10 mense wat 'n sakegeleentheid uit jou maatskappy gekoop het. Indien meer as 10 mense per bizopp gekoop het, kan jy die 10 wat daar woon naaste aan die voornemende koper lys. As minder as 10 mense die bizopp gekoop het, moet jy 'n lys van almal. Ook, moet jy elke maand die lys by te werk, tot 10 mense die bizopp gekoop. Daarbenewens moet die openbaarmakingsdokument duidelik en opvallend sê: "As jy 'n besigheids geleentheid te koop van die verkoper, kan jou kontakbesonderhede bekend gemaak word in die toekoms na ander kopers." Nog 'n paar dinge oor die openbaarmakingsdokument. Die voornemende koper moet teken, datum, en die standaard van die vorm vir jou. Jy het om seker te maak jy enige ander dokumente die reël vereis aangeheg. Jy moet die vorm elke kwartaal te werk. En as jy jou besigheid die geleentheid te bevorder in 'n taal anders as Engels, die een-bladsy openbaarmakingsdokument taal - saam met die vereiste openbaarmaking - moet wees in daardie taal. Die Spaanse-taal vorm is beskikbaar by business. ftc. gov/businessopportunitydisclosure. Verder, as jy vertel 'n voornemende koper iets persoonlik, in 'n e-pos, oor die telefoon, of op enige ander advertensie of promosie, maak seker dat dit nie in stryd met wat jy sê in jou geskrewe onthullings. Dit is onwettig om teenstrydige mondelinge en skriftelike verklarings af te lê - en dit skep net verwarring. Die verdienste eisestaat As jy 'n eis uitdruklik of by implikasie oor hoeveel geld 'n persoon kan verdien uit jou besigheid geleentheid gebruik te maak, moet jy die eis op skrif te stel. Verder is dit onwettig om 'n verdienste eis nie, tensy jy die materiaal op die hand dat back-up wat jy sê het geskryf. Jy moet die materiaal beskikbaar te stel om 'n voornemende koper of die FTC as hulle daarvoor vra hulle. As jy 'n verdienste eis te maak, moet jy die voornemende koper 'n aparte dokument wat duidelik sê oor die top VERDIENSTE EIS staat vereis deur LAW gee. Wat moet wees op daardie dokument? Die naam van die persoon wat die eis en die datum; Die besonderhede van die eis; Die begin - en einddatum diegene verdienste is behaal; Die getal en persentasie van jou kopers wat ten minste wat gevolg het; Enige inligting oor die kopers wat die resultate wat kan wissel van voornemende kopers het - byvoorbeeld, waar hulle geleë is; en In 'n verklaring wat voornemende kopers kan kry skriftelike bewys vir jou verdienste eise as hulle daarvoor vra. Wat van verdienste eise aanlyn gemaak, op TV of in koerante, of in ander media? Die reël is duidelik: Jy moet skriftelike bewys voorhande wat jou vertoë ondersteun het, en jy het om sekere inligting wanneer jy maak die eis openbaar - byvoorbeeld, die begin-en einddatum die verdienste is behaal en die aantal en persentasie jou kopers wat ten minste wat gevolg het. Wat gebeur as jy algemene stellings oor verdienste of praat oor die prestasie statistieke in die bedryf te maak? Jy moet skriftelike bewys voorhande toon dat die resultate vir die geleentheid wat jy verkoop is ten minste so goed nie. Lees die artikel vir die besonderhede. Wat gebeur as die inligting wat jy voorheen 'n voornemende koper in die verdienste eisestaat substantief verskaf verander? Jy het 'n verpligting om jou te laat die voornemende koper weet wat die veranderinge is, skriftelik, voordat die voornemende koper onderteken 'n kontrak of betaal jy enige geld. En soos die openbaarmakingsdokument, as jy jou besigheid die geleentheid te bevorder in 'n ander taal as Engels, jou Verdienste eisestaat moet wees in daardie taal, ook. Vermy Onwettige praktyke Die reël stel in swart en wit wat altyd die geval: Dis onwettig om betrokke te raak in misleidende of skandelike praktyke in die bevordering, bemarking, of verkoop van 'n besigheid geleentheid. Byvoorbeeld, niks mondeling of ander papierwerk wat inligting weerspreek in jou een-bladsy openbaarmakingsdokument of jou Verdienste eisestaat sê. Die Reël 'n lys ander duidelik "dos" en "moenies." Byvoorbeeld: Moenie enigiets in jou openbaarmakingsdokument of verdienste eisestaat anders as wat die artikel spesifiek toelaat. Moenie mense oor wat ander kopers verdien mislei, wat hulle kon verdien, of hoeveel hulp jy hulle gee. Onthou: Onder die wet, is dit onwettig om mense uitdruklik of by implikasie mislei. Selfs as wat jy sê is letterlik waar is, kan dit nog steeds misleidende in konteks wees. Byvoorbeeld, kan 'n eis misleidend wees as relevante inligting is uitgelaat of indien die eis impliseer iets wat nie waar nie. Moenie mense vertel sal hulle eksklusiewe gebiede het as dit nie die geval nie. Wees eerlik in die verduideliking van die waarskynlikheid van die vind van plekke, winkels, of kliënte. As jy iemand as 'n suksesvolle koper van jou besigheid die geleentheid te hou, moet jy duidelik openbaar as jy hulle betaal het of 'n paar ander verhouding tot hulle. Moenie mense wat jy wil hulle 'n werk aanbied as wat jy werklik doen is hulle verkoop 'n besigheid te vertel. Die reël vereis dat jy ook om sekere rekords hou en maak dit beskikbaar na die FTC vir drie jaar. Voorbeelde van wat jy nodig het om te hou: elke koper se onderteken bekendmaking ontvangs, al uitgevoer skriftelike kontrakte, en motivering ondersteun jou verdienste eise. Lees die artikel vir meer inligting oor jou rekordhouding verpligtinge. Die Reël vrystel algemeen sakegeleenthede wat voldoen aan die definisie van 'n "franchise", maar gaan die artikel om te sien of dit op jou van toepassing. Die FTC werk vir die verbruiker aan bedrieglike, bedrieglike en skandelike praktyke in die mark te verhoed en om inligting aan besighede te voorsien om hulle te help voldoen aan die wet. Om 'n klagte in te dien of 'n gratis inligting oor verbruikerskwessies. besoek ftc. gov of bel tolvry, 1-877-FTC-HELP (1-877-382-4357); TTY: 1-866-653-4261. Kyk na 'n video, Hoe om 'n klagte in te dien. vir meer inligting. Die FTC gaan verbruikersklagtes in die verbruikers Sentinel Network. 'n veilige aanlyn-databasis en ondersoekende instrument wat gebruik word deur honderde siviele en kriminele wetstoepassingsagentskappe in die VSA en in die buiteland. Geleentheid om kommentaar Die Nasionale Kleinsake Ombudsman en 10 Regional Regverdigheid Boards versamel kommentaar van klein besighede oor federale nakoming en toepassing aktiwiteite. Elke jaar, die Ombudsman evalueer die optrede van hierdie aktiwiteite en pryse elke agentskap se reaksie op klein besighede. Klein besighede kan nie kommentaar lewer op die Ombudsman sonder vrees vir vergelding. Om kommentaar te lewer, bel tolvry 1-888-REGFAIR (1-888-734-3247) of gaan na sba. gov/ombudsman.

No comments:

Post a Comment